Alla inlägg under augusti 2018

Av Malin - 28 augusti 2018 07:48

Go?morron!
Efter önskemål har jag beslutat att återuppta denna bloggen ??
Så.. Ja de e väl lika bra att börja med de största för mej.. Den 30/7 kl 16:14 blev jag farmor till Antonio Marley Kingston Balkebo Rundström, 4605g & 53 lång ? Jag hade även äran att få va med på heeeel förlossningen ?? Kärdottern va magiskt duktig ??
Utöver de så e de mest tråkigheter.. men i stora drag: utredning på rygg = hemagiom i ryggkotor, reumatiska inflammationer, en så kallad familj som valt att utesluta mej för att jag inte vill hålla deras lögner hemliga eller leva i en fantasivärld.. Så ja.. Jag tar dagen som den kommer, har ?gjort? min egen familj (barn & barnbarn är givetvis inräknade?)..
Är ff under utredning & kommer mest trolig bli ansökan om förtidspension via mina läkare..

Jag tillbringar mycket tid hemma just nu.. Rensar ut & ändrar för att göra städningen så lätt som möjligt för mej.. Ett rum åt gången.. Detta började jag med innan sommaren.. idag har jag garderober, byråar, ett förråd & ett rum i boden ute på gården kvar av hela huset ?? Stolt för att jag klarat detta ? meeen vilken tid det tagit, och då e ja ändå inte helt färdig ?
Bilder kommer under hösten..

Det är mindre än 4 månader till jul ???? Så när hemmet är färdigt ska det rensas julsaker ??.. Mina julsaker ska gå i färgerna rött, svart, silver & grått ?

Nu ska jag starta upp min dag & önskar er alla en harmonisk, kärleksfull & alldeles magisk dag ??

Presentation


Tokig, musikälskande städgalen, tokig, kärleksfull & harmonisk 3-barns mamma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards